Pages

Thursday, March 17, 2011

I am glad to be THE CHOOSEN ONE.

-The Warrior-
Wirawati Wan Syafiqa bt Meor Hissan,
Kompeni DELTA,
Dorm MARIAM,
bernombor kod 436,
selesai menjalani latihan khidmat negara, tuan!
People, I'm back! back from the NS training. Yay for me. =]

So well, new story? yeah, this is a new one.
Seems that NS wasn't that really bad and the expectations before were so unworthy compared to my days during my National Service Training. I should admit this is the new experiences gained by me myself and yeahh, I started to feel the heat of missing my camp back then. KEM PLKN TELUK RUBIAH KUMP 1/08, u rock my world. =)

Despite of listing all the dark side of this training or I should say it is just a common problems facing by all the ppl there, ( it wasn't bad at all. hehe ) we could never always turn back time right ? I value all those people I met there even for just a few months, you get the biggest space inside me. And teachers, you get the best award from me for taking a real good care for all of us. Seriously, it's a REAL GOOD one. =)

Being one of the staffs there had taught me a lot of things. It's even something that you couldn't even find them at schools. The character building class somehow used to be the things that wira and wirawati taught was more like a kindergarten class, it's actually something valuable to be practiced on our daily life. It was quite fun to be like a kid doing gerak ceria and all that stuffs that kept on bursting us with laughing. haha. It was funny and yet fun. Rindu nk jadi bdk2 lagi. ^^

So, these are the people that win the hugest place inside me. ;



Mariam dorm mates. Dorm terbaek keseluruhan. =)

-Wong Yean hui, the ketua dorm.-
Be4 keluar beratur ; " Tegangkan katil..! Selipar dah susun ke belom? susun kasut!! " <> haha
This is my fave line of yean hui ; " mane dorm kunci kitaa...? " cute! hehe.
This is cute chinese girl would cry for 2 things ;
1. Bila dy dah lapar. bila tanya sbb apa.. dia jwb. " sy takot gastrik.. " hahaha
2. Bila dia xdpt pegi toilet. hahaha
Yean hui, I miss you so damn much. !

-Day-
Inilah mak dorm mariam. Kalau kene beratur dia lah yg pling awl. Dia mesti akan tercegat dpn pintu, " anak2 mariamm... cepat keluar! ari ni ckg azizi bertugas! "
rinduu suara tue.

-Ria-
My fave line is.. " cabot charger before tido. aku xnk tgk korg men hphone lagi. kalau nk men handphone, sumbat dlm mulut! " biasa la.. lpas light off, utk xmndtgkn masalah kpd wira n wirawati len, dak2 dorm mariam msti akn brusaha tok ikut pe yg ckg suh. huhu

-Syera-
This girl, i love talking to her.! haha. cerita mcm2 ouhh. 1st time jumpa dy, i dunno why i could burst out about the most personal things for me. Dgn dy nie la mcm2 share espc about that guy. hah, sukaaa sgt kacau aku ngn dy kn syera ? haha. jht btol. Thanks syera. Lau ad jodoh, ad la ek. haha. >.<

-Shishi-
Side mate akuhh. hehe. mlm2 nk tido mesti byk merepek2 ngn dy. ckp psl boys la.. smpy penah aku cuba utk amik no mamat cina ni utk dy dlm bhs mandarin plak tuhh. perghh. sumpah ! susah. penat aku hafal ayt mandarin tue. tp akhirnye, aku dapat gak no telefon dy. haha. satu kejayaan yg besar bg aku. hak3. dah xigt dah ape line nye. hehe



of course! Saaayangg DELTA! ;
" Ingat, ingat itu remember. Jangan lupa itu don't forget. Saya SAYANG DELTA. I love you, hanya delta only you, hanya delta only you! muah! "



Che ah, Mei yee dan Saya. =)
Tukang masak kompeni delta, wirajaya! hehe. Mereka kata sedap.
It's a relieved. Nak cuba tak ? hehe


Hakim, dia comel. =]
Thanks for all those bravo thingy.
Pape pon, delta terbaek! hehe.

Tak terdaya da nk upload and update apa yang kami buat kt plkn. mcm2 and its a sweet memory. really. kpd siapa2 yg bakal ke plkn, all the best! Tak rugi pergi. Trust me. =)

welcome home, warrior.

7 comments:

Shahirah said...

like !! like !!

Wan Syafiqa said...

ciah, ko pon kene pg gak lau nk tau best ke x. ekeke

mng267qak said...

haha..hakim mat tasir..comel ke??..haha..

Wan Syafiqa said...

haha.. comel larhh.. ey, knal ek? hehe

Anonymous said...

mng267qak : knal2..hehe..

dayfeda hassan said...

aq ske part aq... " anak2 mariamm... cepat keluar! ari ni ckg azizi bertugas! "hahaha~~keep it in ur memory ya..hahaha

Wan Syafiqa said...

day : always will. =)