Pages

Monday, January 19, 2015

I don't meant it.

*Okay, sekarang ni rasa mcm nak cakap lepas je semua*
*Memang kena lepas, kalau tak rasa sakit hati lagi*

T_T 

Rasa macam nak keep it cool.
Rasa macam nak keep it down.
Tapi rupanya diri sendiri ni lelah jugak simpan sorang-sorang.
Semput jugak rasa bila perasaan ni dibiar terkontang-kanting mcm tu je. 
Bila rasa macam diri ni dah tak dipedulikan langsung.
At least, kalau tak nak jumpa, tak boleh ke bagi tahu awal awal?
I thought in really that fine morning, at least saya dapat text dari awak.
To tell the truth, I was expecting the answer sebelum malam. 
Tapi throughout the day, awak message mcm takde apa je. 
I'M LEAVING KOT.
I mean kalau taknak sangat pun boleh je kan mintak maaf elok2 send me text in the morning and tell me mungkin tak dapat datang ke hape. Seriously, rasa mcm time tu tah hape hape saya kena layan.
Rasa mcm orang bodoh pun ada. 
Rasa diperbodohkan sangat. 
Sekarang memang rasa sakit hati, bukan sedih dah.
Apalah sangat sakit hati awak yang sy tak sempat bfast dengan awak, dengan sakit hati sy yang awak layan saya mcm taik ni?
WHO DO YOU THINK YOU ARE?
promises, trusts itu ini semua?
Amende semua tu?
Rasa mcm nak persoalkan semua tu jee.
Betul lah kira awk memang tak boleh harap?
Betul lah ni yang saya tak boleh percaya awk 100%?
Saya rasa mcm saya ni barang yang bila awk nak, awak amik.
Bila taknak, buat bodoh je la eh?
Rasa mcm menyesal sangat dapat perasaan yang mcm ni. Patutnya saya pun ada perasaan mcm awk. On off on off mcm tu je. Kan best? 
Saya dah taknak terima kesedihan lagi tahun ni. Tahun ni ingat nak mula hidup baru.
Nak cuba set all the things right. Tolong lah jangan destroy things balik!
Kalau boleh rasa mcm nak JERIT KUAT KUAT NAK LEPASKAN SEMUA.
Annoying gila ah perangai awk tu.
Jangan sampai saya give up & delete everything back.
Anyway, 
thank you for make me feel disappointed with you again!

ps: I just want to let everything out.
I don't ask anyone to bother.
And dear you, 
please don't believe anything I said.
Because I don't really meant it.


No comments: