Pages

Wednesday, January 14, 2015

I lost my pakcik :(

Assalamualaikum peeps.

Alhamdulillah it's a bright and beautiful morning. Rasanya ber-blogging ialah tempat paling best nk luah semua benda. Though pagi ni pagi yang best untuk diri ni menghilangkan stress and bergembira at least. Diri ni rasa macam taknak lalu pun hari ni & hari hari yang akan datang. Sungguh dah berapa kali hati ni terguris kerana orang yang sama & perkara yang sama.  Jujur saya kata saya dah dapat rasa something wrong dgn awk quite lama sbnrnya. Start bila awk rasa taknak cakap dengan saya and all. But well yeah sometimes I though people need a break. Awak pesan untuk saya bersangka baik dengan awk, tapi how could I kalau things keep on going like this? :( Tipu kalau saya kata saya tak bersedih dengan apa yang cakap semalam. Tipu kalau saya kata sepanjang saya busy, kat kem tinggal awak kejap and all, saya lupa awk. Tipu kalau saya kata, saya tak terasa bila saya hantar text kat awk, awk read, seen tapi lambat reply because it is just so not you. Tipu jugak kalau sy tak terasa bila nk jumpa awak isnin tu awk kasi saya alasan nak hantar kereta lah apa lah, when in facts byk lagi hari lain yg awak boleh hantar. Semalam bila saya kata saya nak tdur at 10.30pm which saya tak ngantuk langsung sebab saya tak tahan nak hadap awk mcm tu. Lepas bagi tahu nk tdur, lajuu je jawab salam. Aduhaii, masa tu rasa sedih yang amat. Terus rasa mcm taknak tengok whatsapp langsung. Rasa mcm awk tgh tunggu je bila saya nk tidur. Its like replying my text is a burden to you. Saya tak tahu nk react apa dekat awk sbnrnya. I don't want to make things worse. I don't want to blame anyone.

Awak,
seeing you that one night really makes me happy. Rindu. Nak bagitahu sangat tapi bila ada conversation dengan awk, you seemed not interested. I was trying hard to make things okay, tapi lepastu makan dalam saya pulak. I used to scroll back you goodnight texts bila rindu. Masa awk panggil saya, when you get very excited when I texted you telling you I'm home, tak tinggal awak dah. When you get back after class @ work and started to tell me lots of things. Bila saya buat perangai habits saya tuu, sy dah tdur dulu and awak bagi tahu saya awk nk tdur dah. Receiving a very bright text saying morning :)

Tak tahu mana hilangnya pakcik saya dah :(
I hope this only continues in the meantime. Saya dah nak balik lusa. I'm not happy to leave Malaysia and you like this. Hati ini masih mengatakan awak. We've been through for 7 years and I still want to be with you on upcoming years.

No comments: