Pages

Friday, March 27, 2015

Missing you, flashmob.

Assalamualaikum readers.

Yeayy alhamdulillah. Manage to reach sampai 4th week of uni.
4th week of uni rasa macam 4 months. Lecture non-stop. tambah tambah microbiology.
Macam macam bacteria belajar lepastu tak sangka pulak bacteria yg kecik sebeso kuman tu byk betul structure dia kena ingat -__-

So everyone, I am majoring in phyiology and microbiologyyy. hehe
Actually rasa macam best je those two subject. Cuma kita je complain banyak. hehe *monyettutupmata*
I'm learning about human and bacteria. Two different species but related to each other so much. So during fouth week ni, kita ada 2 tests. Biochem and physio. For the 1st time in my life, rasa confident je jawab biochem and kertas biochem tu penuh dengan jawapan masa test lol. But on the other side my physio rasa horrible gila. Lepastu rasa demotivated sbb penat sangat study, tapi bila mai kertas soalan rasa mcm lecturer tak pernah ajar pun semua benda benda tuuu :( Andrea Yool, why are you being so harsh? bukan kita je kata, tapi semua classmate hokay T_T
Lepastu lab yang dengan abg abg sado tu punn. sampai skrang rasa awkward when new guy members keep on coming. So pretty much i'm in the soccer club i guess :/ pakcik pakcik please give me good peer assessment grading okay. Bukan taknak cakap dengan awak awak semua, tapi kita taknak dongak2 and rasa mcm giant & little dwarf je hahaha.

Anyway, sekarang serius rasa mcm nak balik je akhir tahun ni. Dah contact kpt, kpt maybe akan tanggung fees only  for masters. most probably sambung kt um/ukm iAllah tahun depan. Mohon doa ye semuaa. Kalau uni baik hati nk sponsor saya pun apa salahnya heee :) Okay well actually nk cerita pasal ni, I came across something yang truly mcm break the ice skit deep down inside. Konon nak jadi tough at heart le, tapi ttbe that current feeling datang balik wehh.

klik this link bawah ni :

Malaysia Airlines 'Missing You' Flashmob at KLIA

Lepastu terfikir ada tak orang nk sambut kita back for good mcm tu? Bhahaha. Anyway, the feeling of meeting someone you miss from abroad really is something. Happy dia tu lainn, though rasa rasa nervous nervous masa nk turun flight tapi knowing someone is waiting for you, penat naik flight pun tak rasa dah sebab in your mind nk jumpa jee. lol. Well, that flashmob brings me back to song released during 2002 - Akan datang. Indescribable one.

I think I never told you this, but each time knowing that you are sending me off and waiting for me. I know that I've been waiting for those times too...

No comments: