Pages

Wednesday, March 28, 2007

The real me!!

konichiwa :)
today as i check the comment's inbox, sue comments what does she really think of me.and the comment is so damn truth!bleh arr dikatakan someones who wants to know about me, just read below or asks sue coz she really knows me well.hahahaha..what a every understanding friend!!

WAN SYAFIQA BT MEOR HISSAN....
...11 jun 1993...
as long i studying in RPK, dia ni yg paling rapat la.. dia ni byk keistimewaannye....

rajin~kenkadang aku tefikir nape aku x rajin mcm ko..
bertanggungjawab~she surely akn laksanakn tugas yg dsandangnya dgn success skali!!
friendly~ mende ni kalo ada skala, aku akn bg ko 10/10. dia ni org yg ada aura friendly yg plg kuat yg aku penah jumpa dlm hidop aku.. boleh dikatakn sume org disekelilingnya ambil berat pasal dia, nk kawan dgn dia.. aku x tau la ko pasan or not..but aku pasan pasal ni..
kehadiran ko~ ko idak la org yg meriuhkn or menceriakn suasana.. u are not.. but ko org yg mnyenangkn n mngindahkn suasana..
suke beralah~yg ni aku respect.. ko x mmentingkn diri sndiri.. tp kdg2 mcm x beperasaan sket sbb terlalu beralah..heheh..


dia ni pun ada keburukan gak.. dun worry, nobody's perfect..

emotional~dia ni keras di luar, but lembut di dlm.. sensitif..
cepat marah~ yg ni obvious.. u know wat, waktu aku ckp ngn ko, aku akn mencuba sedaya upaya utk x buat ko marah.. gurau2 tu cite lain la.. dia ni kalo dh marah, bahaya sket.. aku cuma takut kalo dia anti org tu je..
x suka ditegur~ kenkadang aku x tau camne cara aku nk tegur dia..

lain-lain....
~jgn la cuba bekata buruk ttg kegemaran dia especially japan or u will get her mad n ur ear will bleeding..
~bila dia x suka or malas nk jawab soalan yg diutarakn, pekataan petama yg dia sebut adalah.."aa??"
~bila dia happy, sume org pun happy but bila dia moody, sume org pun mcm down..(yg ni aku x pasti sbb mlibatkn sume org, but ini la yg aku rasa)
~pandai mnyembunyikn perasaan, kadang2 aku sendiri pun x dpt baca perasaan dia..



ni sume pendapat ikhlas drpd aku.. kalo slh, ko perbetul kn la ek? i hope satu hari nnt ko pun akn bg komen detail pasal aku plak..heheheh ;p

No comments: