Pages

Sunday, October 23, 2016

Laid Back Day

Hi

Today is normal as it is. Except for pagi ni hujan. Seorang Wan Syafiqa memang suka hujan hujan ni. Jadinya pagi tadi dinikmati dengan menyelebungi diri dalam selimut sambil dengar lagu OAG sampai pukul 7 pagi. Hm, ni semua youtube punya pasal buat aku throwback lagu lama lama. Alhamdulillah hari ni dah semakin sihat walaupun masih kena telan panadol sebab kepala ni kadang kadang berat juga, batuk ni je yang tak baik baik lagi. Sampai terjaga tengah malam sebab tekak kering dan nak minum air. Pastu mula la terjaga lagi sebab nak pegi toilet pulak. Memang tak lena aku tidur minggu ni haha. Serius weh, banyak gila air aku minum ni. Niat nak pergi ambik antibiotik kat klinik, tapi takde transport wuwuwu T.T Semoga minum air berliter liter setiap hari ni dapat diteruskan demi menjaga diet yang dah kelaut ni lol.

Hari ni hari minggu so aku manfaatkan dengan hadir ke Seminar Fiqh Wanita: Siti Khadijah Era Milenia. Gempak en tajuk? :') Peeps seriously, the content was powerful I shall say. So the seminar answered my wonders of being a working mother. I will update the story about Khadijah and what I've got soon inshaAllah to keep myself motivated.

Today is full of surprises and good news. My facebook timeline is flooded with lots of photos of my friends having their convocation today! MashaAllah so proud of you guys. Bestnya tengok jubah kemain lawa lawa belaka :') Soon Wan Syafiqaaa, argh apsal baru beberapa bulan buat master dah rasa nak grad dah ni haha. Dahsat betul kawan kawan sekolah aku ni, dean list, pelajar terbaik keseluruhan etc mashaAllah what an attempt! Jenuh tau taip tahniah congrats setiap kali hehe. And another bestfriend declared she's gonna get married real soon on January! Waaww. I'm happy for you love. So upcoming weddings would be this December, January and February. Jadi berlakulah pencarian kain untuk kteorang. Since kawan aku tu nak tema pastel pastel gitu, dalam sehari cepat betul decide warna kain hiks. I like it so much & tak sabar pulak nak dapat kain tu coz it looks so beautiful in the picture. Aku jangkakan kali ni khidmat bridesmaid aku mungkin tak terseksa sangat sebab this nikah is gonna be a simple, short and sweet. Kena pulak hari yang sama ada reception kawan sekolah yang dari sekolah rendah ni. Korang ni buat meeting ke apa, pilih tarikh sama ni pulak hmm

This week is gonna be a hectic week for me. First, my lab works. Second, The Science Backyards program for the school kids. Semoga segalanya baik baik sahaja :)

Ps: Do I keep you waiting? And do you miss me? :P

No comments: